niedziela, 19 lutego 2012

Odcinek 26 - Paragon i reszta



... czyli druga część podcastu o dzieciakach z seriali naszego dzieciństwa. Po części tematycznej tradycyjnie Czas na Kwas. Zapraszamy!

sobota, 21 stycznia 2012

Odcinek 25 - Mandaryn i spółka




...czyli gdzie te dzieciaki z tamtych lat.
Kilkanaście minut o tym co robią dziś dziecięcy aktorzy których przygody podziwialiśmy w dzieciństwie. W czasie na kwas krótko, ponieważ sami siebie zaskoczyliśmy tym odcinkiem... ;-)

Posłuchaj!

środa, 12 stycznia 2011

Nowy kanał RSS

Z powodu zmian na stronie podcast.pl zostaliśmy zmuszeni do zmiany RSS-a. Za utrudnienia przepraszamy. Nowy RSS:
Za kilka dni powiniśmy też pojawić się w iTunes

sobota, 25 września 2010

Odcinek 24 - Gumowy goryl


...czyli wracamy do zabawek ( nie tylko gumowych;-) z czasów naszego dzieciństwa. W czasie na kwas komunikat!

POSŁUCHAJ!

czwartek, 10 czerwca 2010

Odcinek 23 - Człowieku, nie irytuj się!


...czyli rzecz o grach w czasach PRL ( nie tylko planszowych! ) W Czas Na Kwas krótko o podkastach, filmie i ... Zapraszamy!


Posłuchaj!


niedziela, 28 marca 2010

Odcinek 22 - Karuzela z gazetami


...czyli rzecz o czasopismach z tamtych lat. W "Czas na Kwas" o strzelaniu i zwiedzaniu, Ninja kontra Mafia oraz zupa gulaszowa....

POSŁUCHAJ!

sobota, 6 marca 2010

Odcinek 21 - Tymczasowo o...


... czyli słów kilka o naszych tymczasowych fascynacjach. Odcinek historyczny ponieważ po raz pierwszy z nagrania nic nie zostało wycięte a całość materiału nagralismy na jednym oddechu... czyli bez najmniejszej przerwy;-) W czasie na kwas ..o życiu;-)

POSŁUCHAJ

poniedziałek, 14 grudnia 2009

Odcinek 20 - Czołówki znane i nieznane



... czyli kolejny odcinek muzyczny. Tym razem posłuchacie utworów z czołówek programów telewizyjnych i radiowych ale nie tylko. W czasie na kwas nudzimy (ale krótko:-) o filmach... Zapraszamy!


POSŁUCHAJ!

( większość materiałów oraz niektóre cytaty zostały zaczerpnięte z zasobów Bartholomew-a z chomikuj.pl. Dzięki )

niedziela, 15 listopada 2009

Odcinek 19 - Etykieta 2 czyli Kwadratowy Klocek


Wracamy po 3-miesięcznej przerwie! Odcinek dla rozgrzewki w którym znajdziecie kilka słów o książkach wspominających PRL, kilka słów o filmach pamiętających PRL ( ale nie tylko ) i masa rozmowy o pierdołach...

POSŁUCHAJ!


środa, 29 lipca 2009

Odcinek 18 - Urban Legends



Dziś pogadamy sobie o historiach na pozór prawdziwych... lecz niestety nie do końca. Legendy miejskie to temat na który zapraszamy w tym odcinku. W czasie na kwas ( który tym razem na początku podcastu ) będzie o pewnym weselu oraz o spotkaniu na airshow w Duxford.. Zapraszamy!

POSŁUCHAJ

poniedziałek, 11 maja 2009

Odcinek 17 - Pożegnanie z...



... czyli rozmowa o przedmiotach bez których nie mogliśmy się obyć a dziś stanowią relikt przeszłosci. W Czas na Kwas (który został drastycznie skrócony ze względu na zbyt długą część tematyczną) kilka słów o kilku filmach i .... posłuchajcie sami!

POSŁUCHAJ!

środa, 25 marca 2009

Odcinek 16 - Etykieta zastępcza 1



...czyli pierwszy w historii naszego podcastu odcinek ...bez tematu.
Od razu przepraszamy za najgorszą w historii naszego podkastu jakość dźwięku...
.. i to tyle o historii .. a co w podcaście? Posłuchajcie...


linki:


czwartek, 29 stycznia 2009

Odcinek 15 - Wino Patykiem Pisane



... czyli rzecz o korbolach... a w "Czas na Kwas".. o kwasie, krótko o grze Kings Bounty oraz kilku filmach. Zapraszamy!

POSŁUCHAJ!

środa, 7 stycznia 2009

Odcinek 14 - Porwany za młodu...



... czyli muzyka z filmów i seriali (niekoniecznie dobrych;-) która na stałe zapisała się w naszej pamięci. W "Czas na kwas" trochę o książkach, Wrocławiu, ankiecie i diecie. Zapraszamy do słuchania!

POSŁUCHAJ!

Post Scriptum

Robert oraz Papa z podcastów "Próba Mikrofonu" i "Papa Cafe" zamieścili Post Scriptum do naszego odcinka "Porwany za Młodu"!... czyli kolejna porcja ścieżek dźwiękowych z filmów seriali, oraz wieczorynek z okresu PRL!. Gorąco polecamy!

Próba mikrofonu
Papa Cafe

piątek, 26 grudnia 2008

Odcinek 13 - Rodzina Poszepszyńskich



...czyli rzecz o pewnej rodzinie u której wszystko "nawarstwia się i spiętrza". A poza głównym tematem zamieszczamy sprostowanie w głośnej niedawno aferze... a w "Czas na Kwas" ... problemy z internetem . To wszystko w trzynastym, pechowym odcinku Retro Radio. Zapraszamy!

POSŁUCHAJ!

środa, 19 listopada 2008

Odcinek 12 - Jasio i Zdzisio




...czyli niezastąpiona para filmowa - Jan Himilsbach i Zdzisław Maklakiewicz.

POSŁUCHAJ

wtorek, 21 października 2008

Odcinek 11 - Godzilla... i nie tylko




Tym razem o baaaardzo starych filmach z udziałem niezapomnianych potworów z dzieciństwa. A w "Czas na Kwas" o : długo wyczekiwanej grze, przepisie na " smak donalda", kilku książkach i filmach. Zapraszamy!

POSŁUCHAJ!

Godzilla vs Mechagodzilla
Superpotwór czyli Gamera

środa, 1 października 2008

odcinek 10 - poczuj OXYGENE



Dziś wracamy do klasyków muzyki elektronicznej. A szczególnie do jednego kompozytora - legendy. W tym odcinku Jean Michel Jarre...

Posłuchaj

wtorek, 9 września 2008

Odcinek 9 ...był sobie SALON GIER



Z wielkim opóźnieniem ale jest... Tematem głównym będą salony gier oraz gry które szczególnie zapadły nam w pamięć...

POSŁUCHAJ

środa, 30 lipca 2008

Odcinek 8 - Duxford



Sezon ogórkowy... tak więc my również na mini "wakacjach". Relacja z Airshow w Duxford. A w "Czas na kwas" o... podcastach;-)

Odcinek 8 - Duxford POSŁUCHAJ

Nasze Blogi:
Blog Adama
Blog Arka

sobota, 12 lipca 2008

Odcinek 7 - Zbieractwo...



...czyli nasze młodzieńcze pasje... zbierackie hobby. W "Czasie na Kwas" o tym jak Arek syna chrzcił oraz tradycyjnie troche o podcastach... Zapraszamy!

Odcinek 7 - POSŁUCHAJ

środa, 2 lipca 2008

Odcinek 6 - PUNKowo



Witamy po przerwie... Z góry przepraszamy za jakość (nie tylko merytoryczną) podcastu... Nagrywaliśmy go na dyktafonie dość słabej jakości... Materiał bardzo chaotyczny, za dużo wszystkiego na raz... a... zresztą posłuchajcie...

odcinek 6 - POSŁUCHAJ

forum Celi nr 3 i nasze zdjęcia... ZOBACZ

Utwór na końcu - zespół
Podwórkowi Chuligani -pt.Kumpel Joe

czwartek, 5 czerwca 2008

Odcinek 5 - Relax i nie tylko...



W odcinku głównie komiksowo, lecz temat nie jest naszą najmocniejszą stroną dlatego wyszło trochę chaotycznie. Ponadto co ma wspólnego komiks z UFO (!) oraz fragmenty wywiadu z Janem Wolskim czyli najsłynniejszy przypadek bliskiego spotkania III go stopnia w Polsce... W "Czas na kwas" trochę o Airshow oraz o naszej drodze do podkastingu czyli o polskich podkastach ogólnie...
A na końcu utwór w wykonaniu Adama w odpowiedzi na wyzwanie Martina... czyli śpiewający podkasterzy łączcie się...

RR nr 5 Relax i nie tylko POSŁUCHAJ

Komiks Przybysze

Cały wywiad z p. Janem Wolskim

środa, 21 maja 2008

Odcinek 4 - Robin Of Sherwood




W odcinku... jak w tytule czyli tym razem filmowo! No i w "Czas na kwas" kilka słów o naszym mieście. Zapraszamy!

Retro Radio 4 POSŁUCHAJ

piątek, 9 maja 2008

Odcinek 3 - Airshow





Odcinek którego nie miało być... ale jest:-). Krótka relacja z wyjazdu na Airshow ( pierwszy nasz podcast " drogi" ) czyli będzie trochę plenerowo. W dziale "czas na kwas" mówimy o Top 25 najdziwniejszych zabawek oraz o angielskich weselach... Zapraszamy!

Retro radio odc 3 - Airshow

25 Najdziwniejszych zabawek - Link

samoloty Arek - Link

samoloty (i nie tylko) Adam - Link


piątek, 25 kwietnia 2008

Odcinek 2 - Sonda





Odcinek w którym doskonale słychać jak można schrzanić fajny temat:-) Poza tym dołącza do podcastu Arek i jest fajnie. ( przepraszamy za brak gąbeczki na mikrofonie Arka... nie zdążył kupić...) . Ponadto o : statystykach w pewnej lokalnej gazecie, młodym chemiku oraz tekst odcinka dla dojeżdżających do pracy... a na końcu... brak muzyki z powodu zbyt długiego już odcinka...



Retro Radio odc. 2 Sonda



piątek, 4 kwietnia 2008

Odcinek 1 - Pilot



Odcinek na zachętę ( głównie dla mnie :-) w którym strasznie się spinam, jestem sztucznie wyluzowany i przynudzam (to się nazywa autoreklama). Poza tym kilka zdań o czym ten podcast będzie. Zapraszam!

Posłuchaj!